08. 09. T Třinec Info
15. 09. QT Brno Info
16. 09. Liga Brno Info

Hrac si zapomnel dotahat

Přidat příspěvek
Předmět: Hrac si zapomnel dotahat

Poté, co hráč B zahrál tah, měl hráč A před jeho odsouhlasením možnost upozornit na PODSTAV (málo písmen) ve svěm zásobníku. Dolosoval by si písmena a hrálo by se dál. Neučinil tak, probíhá jeho tah s PODSTAVem a po položení slova to může hráč B namítat. Hráč A přijde o tah (tuším ten, který zrovna zahrál). Pokud by hráč B nic nenamítal, může si hráč A dobrat písmenka do plného stavu a hraje se dál.

Autor: Tomáš Kuča | 28.12.2015 01:11 | Reagovat
Předmět: Re: hrac si zapomnel dotahat

Zdravím, hráč se určitě nemá právo dožadovat vracení soupeřových písmen do pytlíku a může být vůbec rád, že ho soupeř nechal hrát, neboť podle turnajových pravidel by mu (krom onoho tahání z menšího objemu) za zapomenutí dobrat si písmena – tzv. “podstav” – hrozila ztráta tahu (viz soutěžní řád). To, že si zapomněl dobrat, je jeho blbost a za tu se platí…

Tomáš Rodr, Česká asociace scrabble
Autor: Tom R. | 28.12.2015 01:03 | Reagovat
Předmět: Hrac si zapomnel dotahat

Zdravim, nastala situace, ze hrac A zapomnel dotahat pismena a predal tah hraci B, hrac B zahral tah, dotahal si pismena, dal je do zasobnik a zacal premyslet dal, v te chivili si hrac A vzpomnel, ze si nevzal jedno pismeno a zacal se dozadovat po hraci B aby pismena co si vytahal vratil do pytliku, aby hrac A dotahoval z obsahu z jakeho mel tahat.. Co si o tom myslite mel by hrac b vratit pismena do pytliku, nebo by hrac a mel byt “potrestan”, za svoji nepozornost tim, ze bude tahat z mensiho objemu? Dekuji

Autor: Jakub | 27.12.2015 18:10 | Reagovat